Hot Posts

6/recent/ticker-posts

~AlhamduLillah~

Ya Allah....
Aku bersyukur kepada Mu.....
Menganugerahkan dia....
Kehadiran dia membawa banyak makna dan hikmah...
Terima Kasih Ya Allah...kerna menyatukan kami berdua,,,,
Hari ini...aku dapat perkhabaran gembira lagi...hampir menitis air mata kegembiraan...
Sudah 1tahun lebih berlalu...tapi masih segar dalam ingatan....
InsyaAllah...keputusan yang ku ambil setahun dulu..betul2 membuat aku gembira saat ini,,,...
Semoga ia berpanjangan.....
Ya Allah....berkati lah pilihan ku.....
Alhamdulillah.....insan2 yang aku ingin mereka bahagia seperti aku kecapi sedang berbahagia bersama apa yang mereka miliki....
Alhamdulillah.....
Tidak ada kata2 yang boleh ku titip...selain titipan syukur kepada-Mu....
Terima Kasih Ya Allah......

Post a Comment

0 Comments