..:: Errmm....IHiks ::..

Alhamdulillah....
Terima Kasih Sayang...
Skang keadaan kita dah semakin sejuk.....
Hari ini dah 24 Februari 2011....lagi 16 hari sha perlu menunggu kedatangan sayang....
Xsabar plk rasanya.....Apa lagi erk yang xcukup??
Entah kat mana la ayee nk carik bendalah tu ??arrghhh....geram nyeee....
- Saat Senyuman Menguntum -

19 Februari 2011 ( Sabtu )

Hari ini,,,
Dalam Pukul 11.45pagi,...bertolak ke K.Lumpur,..,,
7.50 petang,,kami dh terpacak di KL,,,
Ya Allah...Ini rombongan untuk sepupu aku...ex aku jugak..
Kosong ajew hati nehh...
Tapi yg pasti mang xde hati da kt dia,,,Xkn la aku nk de ati kt orang yg kata aku gila....
Hmmm....hati kosong.....terpaksa datang,,,,'
Hati insan kesayangan jua disakiti,,,
Maafkan aku,,,,
-----------Xtau nk ckp apa-------------------------

Jiwa Seksa

15 Februari 2011 ( Selasa )

Hu3.....
Hari ini....lagi fasa baru yg aku lalui
Survey butik pengantin....
Dah puas ati perkhidmatan mak su yah ni,,,
nk amik ngn dia lah....
Pes time lorrr...try2 pakai baju pengantin...hu3...
Mabuk jew tgk baju cantik2.....
Mmm,,mak su yah bagi 3pasang....leh tambah 2 pasang lagi...ngeee
Tapi dydy kata 3pasang dh banyak..mang byk pon,....masa mana nk pakai nth.....
Okess....bye2

12 Februari 2011 Hari Sabtu

Alhamdulillah....Hari ini...selesai la bab beli barang hantaran...nnti tinggal nk hias2 ajew...
Dia pom sama...hu3....Si dia berkenan warna hijau jugak.....
1 fasa dh lepas.....ngeee...sekali seumur hidup tuk lalui ini....
Xsabar lak nk hias2 nehh....xsmpi sebuln lg tau...

AKU BUKAN YANG TERBAIK

Aku bukan lah yang terbaik….
Aku memang xmmpu jadi yg terbaik…
Masih  terngiang2 segala pujian terhadap buah hatinya yg dulu….
Aku xmmpu nk jadi seperti dia…
Aku mgkin xmmpu mghilangkn rasa sunyi dia..sebagaimana dia…
Aku mgkin xmmpu memahami dia…sebagaimana dia…
Aku xmmpu menjaga dia…sebagaimana dia,,
Aku nampk kerinduan…rindu pada dia yg lain..yg pasti bukan aku…
Hatiku perit….
Air mataku mengalir laju…Sedih mengenangkan hatinya yg ku guris..
Aku xmmpu jadi suri yang terbaik dlm hidup dia..
Ya Allah….
Syg..
Maafkan aku…xku jangka….aku hadir untuk menyusahkan hidupmu sebegini..
Aku xterniat sedetik pon..ampunkan khilafku…
Aku terlalu takut akan terbit penyesalan dihatimu…walauku yakin dgn cinta mu…
Doa ku panjatkan…semoga hati ini kuat..untuk terus menuju ke alam baru…..alam bersamamu…
Ya Allah….
Betapa takutnya aku…
Hanya aku yang tahu…
Bersediakah aku..adakah ranjau dihadapan…atau impian terindah dalam kehidupan…
Aku yg xpenah sempurna……
Maafkan Aku Sayang,,di atas segalanya…

~ Akibat Mulut ~

Kerana mulut saya.....my luv dah jauh hati....
walaupun pe yang keluar dari mulut tu...xbermaksud cm 2...
Sape yang x bahagia dilayan cm ni...my luv bersungguh2...xsemua lelaki cm tu...

Ni yang my luv pilih

Ni yang saya pilih

Ni lepas my luv print

Ni pon lepas my luv print

Tengoklah pe dia buat tuk kami..saya suka .....suka sgt....saya bangga tunjuk hasil reka my luv kt kawan2...
Betapa my luv take care tentang majlis penting kami...bukan selalu orang buat kan...
Tapi 1 malam dia tny,,dia nak buat tuk belah pihak saya...tp saya ckp...saya nk tengok kt kedai dulu....
Mu luv terasa....saya xcakap pon xnak syg buatkan....Saya xmksud cm tu pon....
Saya suka sayang.....xcakap pon xsuka....=(
<< Maaf Sayang >>

~ Aku ~

Memang salah aku....
Selalu salah cakap....
Tapi,,,
entah....ada jew yang x kena..
Ade jew salah aku....
Aku pon menanggung beban....beban yang bakal ditanggung juga berat...
Aku pon bukan senang hati duk kt sini...
Aku xnak asyik keluar air mata....
Aku xnak ada rasa letih,,xnak ada bosan dalam hidup ini...
Aku cuma nak hidup tenang...
Tapi xleehh!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!.....Ada je yang xkena....xkena!!!
Aku dhla lambat nk kembali asal....
Aku xnak masalah...cukup la aku serabut kat umah nii...memang nmpk kecik.....tp bila dah banyak..???
Aku xtahu sampai bila aku dapat bertahan...
Aku xtau pe ada untuk aku pada masa depan....apa dugaan lagi???
Aku baru nak rasa bahagia sket.....ada je masalah timbul,,,xsuka...xsuka tau x?????????!!!!
Aku syukur masih "OK"...xde laa sampai aku nk wt perkara bodoh..jarang2 je xmakan langsung.....
Apa lagi yang puas hati dengan aku???
Pihak aku je yang salah...tak betul....
Aku....aku.....aku....aku...aku....aku....dan aku.......................

~ TETaP TARiKH ~

Aiihhhh,,,
ingatkan ini keje senang...
Tapi Ya Allah....macam2 dugaan yang terpaksa dilalui....
Terpaksa juga la tempuh....Nk Kawenkan....:P
Parentkuu.....penin.....aku penin......Si Dia Penin.....adesss
Cmne la nk puaskan hati orang nehhh...tersepit akuu....
Tapi demi CInta......Aku sanggup....
Bincang2,,,,bincang punya bincang.......
Apa Kesudahan.....??

~( T.T)~

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...