Hot Posts

6/recent/ticker-posts

~ UNTUK BERSAMAMU ~

Xtau la nk cakap apa....
Rasa bahagia itu sementara...Tapi aku tetap syukur rasa itu tetap hadir....

Hari ini,,,rasa goyang itu datang lagi..walau sekuat mana aku lari...sedaya mana aku elak..
TAPI AKAN AKU BERTAHAN...!!!MEMPERTAHANKAN APA YANG TELAH AKU MULAKAN..

Tapi sanggupkah dia bersama aku,,sedangkan aku yang mulakan..bukan dia....
Aku bukan sesiapa dibandingkan dia yang pernah hadir membahagiakan dia...Tapi Aku Tahu Siapa Aku...Aku yang hadir bagai memusnahkan kebahagiaan dia....Bagaimana hari depan??Aku ingin hadir sebagai insan yang menyempurnakan...Tapi keadaan sekarang menghadkan aku....aku tahu...apa yang dia inginkan...Sudah banyak "tapi".....tapi inilah hakikatnya...yang perlu aku terima...dia?harap dia terima jua...Perkahwinan?tanggungjawap yang besar, perlu persediaan..ADAKAH AKU BERSEDIA??Aku sanggup melupakan banyak perkara yang ingin dikejar,diminati kerana dia...Semata-mata ingin menyempurnakan dia...Aku tahu..perkara ini akan dilalui..lamanya tempoh itu.....tempoh mendapatkan kebebasan untuk bersamamu..
Aku tahu Siapa Aku..
AKU AKAN BERTAHAN SAYANG..
Ya Allah...Kuatkanlah hatiku & Hatinya,.
Aku Takut Ya Allah..
Jauhkanlah Kami dari rasa jauh hati Ya Allah..
Basahi Hati Kami dengan Kasih Sayang..
Aku Tak Kehilangan Dia Ya Allah..
Di Saat Ini kami sepatutnya berbahagia..

...........

Post a Comment

2 Comments

  1. hai dear..tq singgah my blog :)
    hehe ada apa dgn July..its my birthday..

    awatnya sedih? Cheer up ye

    ReplyDelete
  2. salam dek..

    dugaan dalam alam pertunangan ni mmg hebat. tu persediaan awal didalam rumahtangga.

    ReplyDelete

Terima Kasih Daun Keladi