APA KE MALANG NASIB

Malang la sebab CUAI....
Ahahhaah...gelak untuk diri sendiri...
Sampai la ni..saat ambe menceritakan nehh....
Tangan ambe masih pedih-pedih,,,
Niat baik ambe nak jamu member opis makan Sup Tulang pun dah terbantut....
Sume hancusss....punya laa tunggu sampai tengah  malam duk mereneh sup tuhh ...
Nak buatkan minum pagi untuk Encik Suami pun tak lehh...memang tengah buatkan...
Tapi masa untuk pergi kerja dah terlepas ...takut la lambat....



Haaa ini lah hasilnya buat kerja kelam - kabut....rasanya dah bertenang masa tu...sebab tinggal nk pakai tudung jew...nak buh nasi dalam tupperware....nak buat air milo....
Tapi lau dah nasib.....tindakan reflek bodo yang ambe buat....kena air panas la jawapnya....
Daaaannnn....serta merta semua kerja ambe STOP....Sup Tulang makan balik kerja karang....
Jadinya pergi kerja tanpa bawa apa-apa bekalan....
wuhuuuuu....melenggang dengan tas,dompet,handpommmm ajew leww....

Noted!!!...16 Oktober 2013 kena air panas kat tangan...
-----Uuuwwwaaaaa--------

2 comments:

Terima Kasih Daun Keladi

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...