KERJA DELETE EMAIL SPAM

Assalamualaikum
Salam Sejahtera
Kekawan...followersskuu...
Ambe nak tanya sikit nehh...
Anda-anda ada tak terima emel, or spam emel yang membuatkan Inbox anda penuhh...
Waaahhh..skali log in...wah banyaknya emel,,,dari sape yeaaa?
Akhirnya hampeh.....
Tengok-tengok...
Iklan jual Ubat...suplimen....Kalau tuk kesihatan tak pe la jugak....
Tapi ni yang memacam...ubat kuat laa..."gelang " laaa...pacak laa apa laaa..isk...
Tu bab jual ubat...
Bab minta tolong pinjam duit tuk selesaikan masalah di luar negara...pas selesai masalah,,,anda akan dibayar berganda-ganda,,,,,oiiihhh,,,,rasanya tak kasar kalau ada orang yang percaya ni
boleh dikatakan sebagai bodoh...emel ni bukan sekali...kekadang 2-3 emel seminggu ..ayat sebijik sama...tapi nama yang berkenaan je ditukar....haaa..nampak sangat permainan pihak yang hantar emel tuhhh...
Haaa...hari ini...dalam proses duk delete...ada pulak emel yang memuji-muji anda...entah apa-apa..puji pulak tang yang tak patut,,,dan siap bagi link tuk kongsi gambar diaorang pulakk...

Setakat ni tu jelaa yang ambe berbulu mata neh....
Tambah bukan rajin sangat ambe nak mendelete jee...

Noted!! Geram!!

2 comments:

  1. setakad ini tak pernah lagi Sha..selalu notification dari blog je yang masuk,dan emeil2 lain..wah ramai peminat ni..apa2 pun hati2 ye dengan benda2 mcm ni..byk keburukannya..delete je yg tak perlu..

    ReplyDelete
  2. ahaha..peminat apanye kak..emel dr mana nth...mgkin dieorg amik emel sha dr mana2...pas tu pakai rawak je anta msg2 tuu...kekadg emel mcm kononnya dieorg bru masuk islam laa..ape laaa..

    ReplyDelete

Terima Kasih Daun Keladi

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...