PULAU PERHENTIAN- PART 3

 Aktiviti hari pertama...
Ambik teksi ke Pulau Perhentian Besar...
Survey laa harga....harga dieorang bagi lebih kurang je sume.
Kami amik ni RM20 1 hala.../seorang
Pergi sana mandi je....minum petang di Pulau Perhentian Resort
 Ni semua rupa teksi nya ok...


Seronok je tengok gambar anak senyum macam nehh..

Ala...nmpak jugak kepala budak sorang nehh.,...huuhuu

Muka orang sejuk mandi pantai..


 Kih3...menguap tuhhh
 Sejuk laaa ibuu....budak beyark dalam seluar,,,,kih3..
 Minum shake di Senja Cafe,,Coral Bay...

Pemandangan jeti Coral Bay dari Senja Beach...

 Laut membiruu...
 Haaa..korang jangan pulak pikir Pulau Perhentian ni macam Pulau Langkawi,,Pulau Pangkor....Sini mang untuk yang nak hirup udara pulau semata-mata...tak ada kereta motor...ada pun kat kampung Nelayan yea...

Next : Cerita Snorkeling

2 comments:

  1. seronoknya bercuti..kak ana memang suka tengok laut dan memang suka dtg trengganu walaupun baru sekali ke sana..dtg semula dan follow shalimar

    ReplyDelete
  2. sekali sekale je k.ana...:)
    tau xpe...tenang je bila dpt tgk lautan...nsb baik dpt suami yg sukakn laut jgk...jd bleh laa kongsi mint tu...jemput pergi tganung lg k...:)

    ReplyDelete

Terima Kasih Daun Keladi

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...