MENARA CONDONG, TELUK INTAN

Assalamualaikum..
Sabtu lepas 24 Mei 2014 ambe akhirnya berpeluang melawat Menara Condong Teluk Anson...
Yelaa....selama ni asyik dengar nama sahaja...tapi tidak pernah sampai sana,,
Kebetulan ada kenduri belah sana..jadinya apa lagi...snap2 laaa..
Nilaaa rupanya Menara Condong tuu..


Serba sedikit tentang Menara Condong

Dalam Bahasa Inggeris Pun ada... :)

Tangga naik hingga tingkat 3

Ibu dan Zaryth

Ibu , Ayah , Zaryth

Pintu masuk..kena tulis nama dulu yerkk

Perhatian..!!

Ambe tak tahu fungsi ape...anda boleh nampak di tingkat 3....

Tingkat bawah..tangki air...bawah tanah.


Ambe pegi masa orang duk sibuk nak mengundi...hihihi..kawasan tu orang duk pasang khemah wehhh..
Sekian,terima kasih.

6 comments:

  1. mmg condongkan...
    akitek yg codong atau graviti yg condong...dan sbnrnya tak condongkan..
    tak pernah singgah..lagi..lalu jer

    klik2 sini juga...

    ReplyDelete
    Replies
    1. Mmg condong Knor.....kalau naik...penin rasa....turun pelan2 tkut jatuh...pale xcentre...huhu

      Delete
  2. Kakak membayangkan kalau tetiba dia tumbang macam mana agaknya..
    Memang kalau berada di dlm tak rasa pun tapi kalau tengok dari jauh ngeri juga macam nak tumbang.

    ReplyDelete
    Replies
    1. hihiih...betul tu kakak..masa naik tu mcm xde pape....duk berdiri dr luar..tgk dia condong kemana....hah..nmpk condongnyee

      Delete
  3. welcome to my hometown Sha, sebenarnya kak ana berada di sini hari yang sama Sha datang, belum ada rezeki nak jumpa kan..memang condong dan dah berusi lebih 100 tahun menara ni, dulu zaman kak ana sekolah tak ambil pot pun pasal menara ni,guna untuk tgk jam jem nak naik bas..hehehe

    ReplyDelete
    Replies
    1. Tu laa...xde rezeki lg nak jumpa...huhhu...ooo...k.ana naik bas kat stesen sebelah tu ke? tula Sha naik ok...turun mcm lelong2 pale nehh

      Delete

Terima Kasih Daun Keladi

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...