PERHIMPUNAN SKUTER 2014

Assalamualaikum..
Hanya nak note aktiviti hari minggu lepas - 1 November 2014 9:34:43 PM [ Sabtu ]



 NS tidak tahu berapa buah motor skuter yang ada kat sini, yang pasti mencecah ratus.

 Seronok juga kalau dapat konvoi ramai-ramai.

 Model SYM of the year 2014

 Tingin juga nak pakai spider neh...sape nak derma?ihihi,,

 Zaryth Chilok naik Skuter Pok Cik Kejap yoo..

Kelab skuter ini pernah sampai ke luar negara seperti Rusia dan Tanah Suci.
Seronok tengok video playback pengembaraan mereka ke negara-negara luar.
Malam itu juga Fina AF ada membuat persembahan.
Dalam duk tengok-tengok skuter, ternampak anak jiran NS duk berlegar-legar kat situ, rupanya jiran NS tu berkampung 1 family kat situ, sebab mereka di jemput untuk kumpulan kompang. Wah!! baru ku tahu aktif juga kumpulan kompang taman NS tinggal tu...hihih...nampak sangat NS tak bergaul kan... Tapi tak ada la sampai anti sosial...tahu je ada grup kompang kat taman tu..tapi tidak tahu seaktif ini..di majlis yang juga dihadiri oleh Menteri Besar Perak YAB Dato Seri Diraja Dr.Zambry Bin Abdul Kadir.

Sambil dengar Fina AF nyanyi, NS teman shuben duk borak dengan brother skuter dari Kelantan.
Huiii..bukan murah skuter-skuter ni.. ada yang rm18k dan ke atas.
macam minat je..macam suka je..

3 comments:

Terima Kasih Daun Keladi

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...