BEZA MOTHER TERESA DENGAN MAHATMA GANDHI

BEZA MOTHER TERESA DENGAN MAHATMA GANDHI | Sha bukan nak mengata, oleh sebab ramai yang duk mengutuk peserta Rancangan CleverGirl yang ditayangkan di TV3 baru-baru ini. Sebenarnya Sha pun tak kenal Mother Teresa tu,hihiihihi...sebab tu tak masuk clevergirl ..ngeh3...tapi tak ape lah sekurang-kurangnya bila dah jadi macam ni,sha dapat tahu la kan.


TAPI tak ada la sampai tak kenal Mahatma Gandhi ni..


Heheheh...malu saya tak kenal Mother Teresa,tapi nak buat macam mana...memang tak kenal.
Siapa yang tak kenal?
Nah..inilah rupanya dua orang insan yang disebut-sebut itu.

Sekian.

6 comments:

  1. hehehe... tak pe lah , tak semua org tau smua benda kan..slow2...ngee

    ReplyDelete
    Replies
    1. bljr drpd pengalamn ngeri org nii...hihiih

      Delete
  2. HAHAHA ..sy pn x knl..mujur x masuk CG tu kalo x kena bahan 24 keturunan gamaknya ahaks

    ReplyDelete
  3. pernah dgr pasal mother teresa. mahatma gandhi tu blajar msa sekolah dulu. tp x tau byk la. tau gitu2 je

    ReplyDelete

Terima Kasih Daun Keladi

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...