IDEA KEMAS BARANG RUMAH

IDEA KEMAS BARANG RUMAH | Ada sesetengah boleh ikut dan tukar ni.
Tang gantung seluar tu yang susah sket..Plastik sampah pun skerang tak beli yang roll dah..susah sket nak ambil.









Nampaknya cangkuk "S' sangat berguna sekarang ini. Boleh beli banyak lagi laa..

13 comments:

  1. kemas tersusun....mcm ada yang boleh dicuba ni...ada yang sukar...hehehe...

    ReplyDelete
  2. Wahhh , DIY organizer skincare tu macam senang hehe

    ReplyDelete
    Replies
    1. cri bnda ade sepit tu kan..nk pakai..bukak..pecet..xyh letk dh..tutup je..

      Delete
  3. Gmb atas tu paling win, sbb semua org ada brg2 tu.

    ReplyDelete
    Replies
    1. huhuhu..pelbagai pencuci bhgn muka kn ade

      Delete
  4. i kalo boleh tak nak nampak brg depan mata.suka susunan yg bertutup mcm dlm almari dlln. kalau x nampak semak je mata pandang.

    ReplyDelete
    Replies
    1. betul tuu..tmpt bertutup lg nmpk kemas...

      Delete
  5. Yup memang kemas tapi tetap kena rajin mengemas. kalau malas memang bersepah jugak hehehe

    ReplyDelete

Terima Kasih Daun Keladi

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...