USWAH ISLAMIC CLOTHING

USWAH ISLAMIC CLOTHING | Bersesuaian dengan perkembangan fesyen muslimah pada zaman ini yang sudah banyak menitik beratkan pematuhan pada hukum syarak dari segi berpakaian. Sealiran dengan itu, salah satu gedung yang menawarkan pelbagai pilihan pakaian muslimah kepada wanita diluar sana adalah USWAH ISLAMIC CLOTHING yang mana terdapat pelbagai pilihan hijab yang menepati hukum syarak..InsyaAllah .. Di sini dikongsikan juga Latar Belakang USWAH ISLAMIC CLOTHING.

LATAR BELAKANG USWAH ISLAMIC CLOTHING

USWAH adalah sebuah syarikat yang telah beroperasi secara talian sejak tahun 2013 dan membawa konsep pakaian patuh syariah. USWAH bercita-cita untuk membawa gaya berpakaian yang mengikut syarak menjadi trend di Malaysia mahu pun dunia. Bermula dengan di laman sosial facebook  yang kini pengikutnya berjumlah sebanyak 123,000 orang dan Intagram sebanyak 32,000 followers.

PRODUK-PRODUK KELUARAN USWAH

USWAH telah mengeluarkan puluhan Koleksi Tudung Bawal Bidang 60  & Shawl Instant Labuh, Bawal Instant Labuh dan 6 Koleksi Pakaian (tunik labuh).  Koleksi-koleksi ini juga boleh dibeli secara borong. Antara hotselling produk tudung uswah adalah:

Husna Instant Shawl Labuh (HOTSELLING! Pinless, Ironless, Hassle-free)



  
 Muslimah Nursing-Friendly






CARA MENDAPATKAN KOLEKSI USWAH ISLAMIC CLOTHING



Facebook: Uswah Islamic Clothing
Instagram: @uswahislamicclothing
Hotline: +601110742198 / 0108153562

Atau boleh terus ke :

Uswah Islamic Vendor Boutique,
3A-59-01, Jalan Medan Pusat Bandar 8,
Bangi Sentral, Bandar Baru Bangi.
[Landmark: Sebaris Mee Tarik Warisan, Bella Ammara, Sugarscarf]

Satu berita gembira, USWAH ISLAMIC CLOTHING juga menyediakan peluang menjana pendapatan dengan PROGRAM DROPSHIP dan STOKIS USWAH.

KELEBIHAN MENYERTAI USWAH:

- TIDAK PERLU SIMPAN STOK
- TIDAK PERLU MENGELUARKAN MODAL untuk pembelian produk, di samping membeli (untuk kegunaan sendiri) dengan harga jauh lebih rendah.
- Peluang mempromosi pelbagai koleksi HIJAB PATUH SYARIAH.
- TIADA TEMPAHAN MINIMUM.
- TIDAK MENANGGUNG KERUGIAN jika produk tidak laku.
- TIADA KOS TERSEMBUNYI
- KOMISEN 10-20% AUTOMATIK (siap tolak!, tak perlu tunggu hujung bulan baru dapat komisen)
- SISTEM TEMPAHAN AUTOMATIK DI WEB, tidak perlu menunggu kami memberi maklum balas melalui whatsapp atau inbox. Paparan web disediakan KHAS UNTUK - AGEN, harga di tolak secara automatik.
- GROUP COACHING & perkongsian permasalahan serta tips jualan atau pemasaran.
- KAMI JUGA MENYEDIAKAN PELUANG UNTUK RESELLER MENJADI STOKIS DI TEMPAT MASING2.

Sejak dari 2014 sudah ramai yang mendapat manfaat dari program reseller kami, dari ambil sehelai dua hingga ratusan helai! Jika mereka boleh, anda tentu BOLEH!

Sehingga kini, Uswah telah mempunyai stokis di Brunei, Singapura, Jepun dan seluruh Malaysia.

Kepada yang berminat, sila hubungi pihak USWAH ISLAMIC CLOTHING sekarang juga. InsyaAllah menyokong apa yang baik akan mendapat keberkatanNya. 

JOM TAMPIL MANIS DENGAN MENUTUP AURAT SEBETULNYA.

REVIEW PERLAKING 1,000,000mg SERBUK MUTIARA ASLI

PERLAKING 1,000,000mg SERBUK MUTIARA ASLI | Fenomena CERAH semakin berleluasa. Semakin viral kini Revolusi Glow Glow Shine hasil daripada Collagen Ikan Salmon.

3 BAHAN UTAMA DALAM PERLAKING

1. Serbuk Mutiara Filipina
2. Kolagen Ikan Salmon
3. Asid Hyaluronik Gred A

APA KELEBIHAN PERKALING ?

Kulit makin cerah ,gebu dan anjal. Selain itu,

- Membantu melembabkan kulit
- membuatkan kulit semakin flawless,gebu dan glow seolah-olah memakai make-up.
- Kulit menjadi putih kemerah-merahan dalam tempoh yang singkat.
- Jeragat semakin pudar diawal pengambilan.
- Mengecutkan jerawat dan minyak muka semakin berkurangan.
- Parut pada kulit akan dirawat dan perlahan-lahan akan pudar.
- Mengecilkan pori-pori pada muka dan membuang blackhead.
- Kulit awet muda, tegang dan cantik serta banyak lagi kelebihan.



CARA PENGAMBILAN PERLAKING?

SANGAT MUDAH..!! Koyak sachet,terus taburkan serbuk mutiara ini ke lidah. Senang larut & Sedap..

  • Makan 1 sachet sebelum sarapan.
  • Tiada pantang.
  • Kulit menjadi putih kemerah merahan dalam tempoh yg SANGAT singkat.
  • Kesan cepat seawal 3-7 hari
  • GMP, Halal JAKIM dan mematuhi kelulusan akta makanan!
  • Sekotak mengandungi 30 sachet untuk sebulan.




TESTIMONI TAK DISANGKA..!!
SUSU IBU MERIAH..



BERMINAT?
ANDA BOLEH TERUS HUBUNGI PUAN NOOR HAYATI SEPERTI CONTACT DI BAWAH :

MINI POPIA IBU MERTUAKU

MINI POPIA IBU MERTUAKU | Sha yakin ramai diluar sana yang suka kunyah kudap-kudap seperti Mini Popia Ibu Mertuaku ini. Mahu cuba perisa yang baru dan lain daripada yang lain? Produk keluaran daripada Syarikat Ans Empire Resources ini didatangkan dengan beberapa jenis perisa iaitu :

PERISA MINI POPIA IBU MERTUAKU :

Nestum Cerelac
Choc Koko Krunch
Curry
Spicy
Oreo
Cheese
peanut
Cornflakes
Blackpepper



Hasil tangan daripada orang lama memang jarang mengecewakan, terdapat testimoni yang telah memberi pelbagai tindak balas selepas merasai kesedapan Mini Popia Ibu Mertuaku ini.



[UPDATED] 06 MEI 2016 : 3 PERISA BARU ------>


CONTACT :
ANS EMPIRE RESOURCES

PUAN NOOR HAYATI


Whatapps / Call : 012-571 6334

https://www.instagram.com/hayati_sideincome/

Instagram : hayati_sideincome


https://www.facebook.com/natasya.delights?fref=ts&ref=br_tf

Facebook : hayati side income

Giveaway Cash APRIL PART #2 by Emas Putih

JANGAN BIARKAN IANYA LAYU

JANGAN BIARKAN IANYA LAYU | Sejak akhir-akhir ini banyak persepsi negatif dilempar kepada generasi muda Malaysia..MAKIN LAYU! MAKIN MALAS!!

Walaubagaimanapun tetap wujud yang mahu bangkit dalam kejatuhan.
Apa kata semua nilaikan sendiri dan cuba untuk bangkit dengan lebih positif.


Nak tahu apa isu yang dimainkan sekarang? Baca sini----------------------------------------------->>>
5 ‘Hot’ Isu Yang Buat Anak Muda Makin Layu. Hei, Dah Masa Untuk Bangkit!

Jangan dibiarkan isu ini berlarutan dan buktikan ANAK MUDA BOLEH BANGKIT.!!!
Jadi manusia yang sentiasa pandang ke depan dan berusaha gigih bukan hanya sekadar menumpang kesenangan yang dibina bertahun lamanya.

ADIK FATHIA BUDAK AKTIF

ADIK FATHIA BUDAK AKTIF | Hari ini genap 236 hari umur Adik Fathia,selepas demam 2-3 hari lepas ingatkan demam nak dapat apa-apa,dapat merangkak ke berlari ke..tapi tak ada nampak apa-apa perubahan.

Hehhehe..laju benor ibu pun kan..tapi yang pasti Adik Fathia memang aktif...lebih aktif daripada Abang Zaryth ketika seumur dia.




Daripada pemerhatian Sha,Fathia ni lasak.
Lasak macam ibu dia..ahahahha..

ADIK FATHIA DEMAM

ADIK FATHIA DEMAM | Hari ini hari ke-2 Adik Fathia demam. Panasnya turun naik,tapi tuan badan masih aktif seperti biasa cuma nak menepek je dengan ibu dan ayah. Semalam dah bawak ke klinik ,dapat la ubat sumbat dalam bontot tu,ubat minum sebotol.


Pagi ini jenuh la mujuk Abang Zaryth,cemburukan adik. Padahal ibu dan ayah pakat duk pujuk Adik Fathia makan ubat je. Anak...anak...boleh pulak Si Abang lari dari rumah pengasuh,ayah pun kejar laa dia dengan motor bawak jalan sekali lagi baru ok sikit.
Ini kali pertama laa seumur hidup Adik Fathia 7 bulan lebih dia demam. Harapnya tidak berlarutan lah. Esok cuti, jaga diaorang mak pengasuh ada urusan dengan hospital.

Cepat Sembuh yea Adik...

TANDA - TANDA KOLESTROL TINGGI

TANDA - TANDA KOLESTROL TINGGI | Diusia yang semakin meningkat ini,risau juga terjadi masalah berpunca daripada kolestrol tinggi memandangkan pemakanan yang tidak dikawal dan cara hidup yang tidak terlalu aktif. Disini Sha ingin kongsikan beberapa tanda kolestrol tinggi yang dapat kita kesan sendiri.









 
Jom periksa diri sendiri,kot-kot ada tanda-tanda diatas.
Terima Kasih.

TUDUNG BOLA TERENGGANU

TUDUNG BOLA TERENGGANU | Maaflah,teruja sekejap nak kongsi pasal tudung bola ni. Tambah pula tudung ini daripada negeri kesayangan Negeri Terengganu [ Sape tak sayang oii..tempat darah tumpah] eheheehe..


Terutama sekali Sha nak ucapkan tahniah kepada empunya koleksi iaitu Kak Susy atau nama penuh Puan Susiarina Mohd Hasry owner FB Susy Collections atas usaha menghasilkan tudung Peteh Terengganu Peteh sebagai simbol sokongan kepada pasukan negeri.

Walaupun tidak dapat menunjukkan sokongan dengan hadir ke stadium,Sha tidak melepaskan peluang membeli sehelai tudung bola ini.


 Adik Fathia pun geram-geram..

 Sha pakai kat pejabat je ...hihihi..selamberrr

Susy Collections menyediakan 2 pilihan kain iaitu jenis bawal crepe dan bawal cotton, Sha memilih untuk mencuba bawal crepe.

Selain Tudung Bola, tudung lain pun ada .
Sila ke :

BUTIK-BUTIK SUSY COLLECTIONS :


Susy Collections
Lot 1.42 Imago Shopping Mall
KK Times Square,Kota Kinabalu Sabah
10.00am - 10.00pm

Susy Collections Hijab
Lot 1.78 & Lot 1.79 
1st Floor One Place Mall ,Putatan
Kota Kinabalu,Sabah
10.00am - 8.00pm

Susy Collections 
Lot G.24 & Lot G.25
Ground Floor,One Place Mall Putatan
Kota Kinabalu,Sabah
10.00am - 8.00pm

Susy Collections Teganu
Tingkat 1 (Atas Secret Recipe Ladang )
Wisma Cemerlang,Kuala Terengganu
10.00am - 7.00pm @susycollectionteganu

Susy Collections Astaka
Ground Floor,Emporium Hock Kee Seng
Dataran Shahbandar, Kuala Terengganu
10.00am - 10.00pm

Boleh terus ke butik yang tertera diatas yeaa..

Saya beli yea Kak Susy...
 

ADEGAN BERANI MATI

ADEGAN BERANI MATI | Agak-agak laaaa nak bergambar puuuunnnnnn...seriau tapak kaki...









 .
.
..
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.

Hahahhaha..hampeh betul bila terkena macam nii...

MY BEAUTIFUL MALAYSIA

MY BEAUTIFUL MALAYSIA | Program di bawah Strategi Lautan Biru kebangsaan (NBOS), Agensi Antidadah kebangsaan (AADK) juga tidak terlepas daripada tanggungjawab dalam menangani pelbagai isu terutamanya didalam isu sosial. Jika sebelum ini AADK menjalankan Program My Beautiful Malaysia ini dengan program-program seperti program menanam sejuta pokok kini AADK telah mengambil inisiatif menjalankan pembersihan disekitar kawasan yang dikenalpasti sebagai tempat [port] penagihan yang biasanya terdiri daripada rumah tinggal dan sekitar ladang.


Program ini dijalankan dengan kerjasama beberapa jabatan lain seperti RELA ,Majlis Daerah ,penduduk setempat dan NGO yang lain. AADK mempunyai 3 sayap penting dalam memberi perkhidmatan iaitu Penguatkuasaan, Pencegahan Dan Rawatan,Perubatan & Pemulihan, "My Beautiful Malaysia " ini dijalankan dibawah sayap Pencegahan yang mana sangat penting dalam Pencegahan awalan ke arah penagihan dan pencegahan penagihan semula.

 Antara aktiviti yang dijalankan sepanjang program adalah seperti membuat lawatan rumah ke rumah dalam menyampaikan perkhidmatan yang AADK sediakan.

 Aktiviti gotong royong dalam membersihkan port-port penagihan yang dikenalpasti hasil risikan awal. Dengan harapan mereka tidak lagi kembali tempat ini untuk melakukan aktiviti tidak sihat ini dan sekali gus menghilangkan rasa takut penduduk setempat.

Dengan harapan gejala tidak sihat ini dapat dikurangkan dengan pelbagai usaha yang dijalankan untuk mengurangkan kadar jenayah terutamanya dalam penyalahgunaan dadah.

Sekian, Terima Kasih

#AADKMalaysia

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...