Hot Posts

6/recent/ticker-posts

MINYAK HERBA ASMA MUJARAB

MINYAK HERBA ASMA MUJARAB | Assalamualaikum pembaca sekalian. Apa khabar anda hari ini? Sihat? Waaahh kenapa Sha bertanya khabar hari ini,biasanya jarang bertanya apa-apa? huhuhu.. mana lah tahu ada rakan-rakan Sha di sini tidak berapa sihat seperti kawan sebelah meja Sha ni, dia dan anak-anak tidak berapa sihat mungkin dengan tahap persekitaran sekarang yang memberi kesan pada penyakit asma yang dialami.


Menyebut tentang penyakit asma ini,terdapat satu produk tradisional iaitu MINYAK HERBA ASMA MUJARAB  yang diproses secara home made sejak 40 tahun lalu yang telah dihasilkan oleh pengamal perubatan asli dalam membantu masalah lelah,batuk dan asma.
Keberkesanan dan testimoni produk MINYAK HERBA ASMA MUJARAB ini dapat dilihat daripada hasil perkongsian di http://suarainsan.net/penawar-anak-anak-semput-lelah-asma-dan-batuk-hingga-muntah-muntah/ yang mana telah mencuba mengamalkan sapuan Minyak Herba Asma ini secara konsisten pada anaknya yang menghadapi lelah dan batuk yang kuat. Alhamdulillah dengan izin Allah S.W.T kesihatan anak beliau telah beransur baik.

 " Sesuai sekali bersama keluarga anda "

KEGUNAAN LAIN MINYAK HERBA ASMA MUJARAB :

*Batuk & Lelah ,Asma
- Menghilangkan Kembung Perut
- Sakit Perut
- Luka
- Terkena api
- Digigit binatang berbisa
- Sakit Gigi
- Tergeliat dan lain-lain.

BERHATI-HATI DENGAN PRODUK TIRUAN



Untuk keberkesanan produk ini,anda haruslah memastikan produk yang dibeli adalah ASLI bukan TIRUAN. Produk ini dari masa ke masa dipertingkatkan tahap keselamatan memandangkan sudah beberapa kali cuba ditiru pihak tidak bertanggungjawab. Perincian tentang keaslian produk boleh didapati di laman web rasmi MINYAK HERBA ASMA MUJARAB yang menceritakan tentang perjalanan dan cabaran dalam memastikan keaslian produk dan keberkesanan kepada pelanggan. Anda boleh scan QR Code yang ada di belakang botol dengan menggunakan telefon pintar anda dan setiap produk yang di scan mempunyai nombor siri berbeza di dalam sistem website rasmi Minyak Herba Asma Mujarab ini. Hologram serta sistem QR code yang dilekatkan dan sudah dipasarkan dari peringkat ke peringkat. PASTIKAN ORI BARU BELI.




ANTARA TESTIMONI





APA TUNGGU LAGI? CEPAT TENGOK-TENGOK...BELI SEKARANG

Harga 1 botol - RM 39 tidak termasuk kos pos

Sebarang urusan berkaitan MINYAK HERBA ASMA MUSTAJAB ini boleh hubungi :

Puan Nurul : 017 623 9935 (Produk Owner)
 - En.Hafis / 013- 480 6787 ( Bahagian Pemasaran )

Lebih lanjut anda boleh layari FB Penawar Semput Lelah Dan Asma

Post a Comment

2 Comments

  1. ha,.pernah dgr minyak ni.kt fb rasa..eloklah tuh,yaya semput..hahaa..boleh cari dah

    jemput dtg & komen sini...tq :)

    http://www.yayacendana.com/2016/07/dapat-baucer-rm5-untuk-pembelian.html

    ReplyDelete
  2. menarik jgk nih...

    tp minyak gini pun ada yg bt tiruan.... pndai je nk bt duit mudah
    mcm2 hal btl lh

    ReplyDelete

Terima Kasih Daun Keladi