MASALAH SURIRUMAH DENGAN PETI AIS

MASALAH SURIRUMAH DENGAN PETI AIS | Pernah tak korang ada masalah dengan peti ais kat rumah? Sha setakat ini tak adalah masalah cuma masalah jugalah bila bukak pintu peti ais terus ada yang sibuk nak main tekan-tekan punat dalam tu nak tengok lampu peti ais bukak tutup!!..Ha perangai sangat, Abang Zaryth duku tak ada perangai macam tu tau Adik Fathia je yang buat peel macam tuu...Anak korang macam mana? Ada tak yang suka main bukak tutup peti ais? Masalah-masalah ni jadi tak dekat korang ??

Ini peti ais yang berkhidmat dengan Sha sekeluarga sejak berkahwin [ 5tahun lebih ]

Kekadang je masalah-masalah timbul bila stok makanan banyak. Kadang-kadang buat ais krim, jadi ruang terhad jelaa...5 masalah utama yang biasa terjadi pada orang suka masak-masak nii...ada masalah apa penyelesaiannya?sini ada suggestion untuk anda yelaaa....macam-macam stok barang basah ada kan.. macam Sha kadang-kadang stok banyak kadang dah kurang tapi sebulan sekali tu memang banyak lah beli barang kan.
 
Love your PETI AIS!! yang banyak berjasa untuk keluarga anda.

6 comments:

  1. biasa tu Sha anak-anak main dengan peti ais, peti ais kak ana pula penuh fridge magnet sampai ke kiri kanan dah masalahnya bila nak dapat peti ais baru sebab penuh dah FM hihi :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. ehehehe...kena beli peti ais bru ke k.ana

      Delete
  2. Ank2 dh besar, tkdelah tukang tekan punat tu.

    ReplyDelete
    Replies
    1. ahahaha..punat tu jgk la dia serang kan..dh la pendek...tetiba lampu peti padam..rupanya ada tgn kecik tekan2

      Delete
  3. kita yang dh besar ni memang suka buka peti ais walaupun takde makanan dalam tu hahahahah, masa kecik pula tutup slow2 nak tengok lampu tutup hahahahah

    ReplyDelete
    Replies
    1. ahahahah..xleh nk marah bebudak laa cm tuu...kite kecik2 dlu pun sama..huhhu

      Delete

Terima Kasih Daun Keladi

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...