ADIK FATHIA SUKA SWAFOTO

ADIK FATHIA SUKA SWAFOTO | Sekarang memang pantang telefon bimbit ibu ada kat bawah tempat dia boleh capai. Tengok-tengok dah sengeh-sengeh sambil ngadap telefon bimbit, intai-intai memang sah dia on kamera. Alahai anak perempuan sorang ni.

Hasil swafoto Adik Fathia semalam.
Ni yang buat ibu nak nyanyi lagu amboi nyanyian Altimet ni. Bukan main dia yea..Ayah dia dah berjaya rakam dia sedang mengkononkan diri sedang berswafoto dengan telefon bimbit mainannya, tersimpul-simpul mulut gayanya. Adik adik...Adik Fathia memang perangai macam-macam.

Keletah macam ni memang lah boleh buat mak ayah gelak, kalau tiba masa dia buat perangai...Ya Allah tak tahu nak apa yang pasti ibulah jadi mangsanya.

Muaaahh...cayang adik thia.

2 comments:

Terima Kasih Daun Keladi

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...