AKTIVITI SABTU 1 APRIL 2017

AKTIVITI SABTU 1 APRIL 2017 | Jumaat yang lepas tak ada keputusan pun nak pergi jalan mana, nak buat apa pada hari minggu. Memang dah seminggu suami duk sebut nak pergi IKEA tapi benda dia nak dah pun ditempah kat tempat lain jadi macam nak pergi ke tak nak nak pergi ke tak nak...Akhirnya tertidur macam tu je..tanpa keputusan.

Jam 5.30 alarm Sha berbunyi, en.suami cakap bangunlah mandi..Owwhhh...jadi pergi Kuala Lumpur rupanya. Tanpa banyak soal Sha bangun bersiap dan siapkan anak-anak dalam pukul 6 kami sudah keluar rumah menghala ke Kuala Lumpur.

9.30 pagi waktu IKEA buka kami sudah terpacak kat sana,huhuhu...kami ke IKEA Damansara sahaja. Sarapan pun dalam tu je lepas tu terus ke showroom dan mencuci mata. Tak banyak barang yang kami beli, lebih kepada cuci mata dan mengambil idea dekorasi di sana.

Selepas selesai membeli belah Sha dan keluarga ke Suria KLCC. Percaya tak Sha kali pertama jejak sini?Ahahaha...Akhirnya sampai jugak Sha sini walaupun datang pusing-pusing dan tengok gelagat orang - orang seberang.

Sha dan keluarga

Sha bersama Abang Zaryth & Adik Fathia

En.Suami bersama Abang Zaryth & Adik Thia


Dalam pukul 9.00 malam kami dah sampai ke Perak. Anak-anak dah tidur ibu ayah je berhenti makan dekat rumah . Alhamdulillah selamat perjalanan pergi balik 1 hari ke Kuala Lumpur. Kesian kat En.Suami sakit lutut betis sebab dalam perjalanan ada kemalangan antara Tapah ke Gopeng lama juga kami terperangkap dalam kesesakan malam itu.

Alhamdulillah seronok dapat jalan-jalan sekali sekale dah lama tak buat aktiviti tetiba macam ni. Anak-anak pun seronok dapat jalan, tidur pun tak sedar apa dah sebab kepenatan.

Sekian cerita kami sekeluarga di hari cuti.

5 comments:

  1. Wahhh..Jauhnya berjalan...Sanggup dr perak ke KL semata2 nk g IKEA...Hebat lah..huhu

    ReplyDelete

Terima Kasih Daun Keladi

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...