KARIPAPKU HANCUR

KARIPAPKU HANCUR | Ramadhan ke-4 Sha mencuba untuk menyiapkan karipap yang Sha tak pernah seumur hidup cuba membuatnya. Biarlah gambar berbicara...

 
GAGAL untuk kali pertama ni, tak pernah buat dan tak pernah pun tengok orang buat. Main ikut resepi google je...mungkin teknik yang salah, rasanya Sha perlu orang ajar depan-depan baru boleh buat lagi ni. Biasanya cikgu-cikgu masakan ni tak habis ajar cara-cara buat sama macam mak Sha sendiri laa..ahahahahha....

Gambar "karipap" yang ngeri rupanya tu mendapat komen kawan-kawan dan saudara mara yang tengok..ahahha..macam-macam laa komen nye kan...ada kawan siap ajar cara...nanti kena pm terus kat dia laa baru nampak serius nak belajar kan.

Saje laa pacak sini..#karipappertamaku

4 comments:

Terima Kasih Daun Keladi

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...