Hot Posts

6/recent/ticker-posts

~Air Mata Degil ~

Ya Allah.....
Sudah lama air mata ini tidak menitis...
Tapi....kenapa hari ini.....menitis lagi.....
Bagaimana dengan impian masa hadapan ku,,,,,
Ya Allah.....
Aku takut untuk berhadapan hari-hari yang mendatang....
Aku Xingin sesuatu yang boleh melukakan terjadi...
Permudahkan perjalanan hidupku ini....
Aku Takut dengan ujian-Mu....
Andai aku tahu apa akan terjadi....hmmmm
Apa lagi yang aku tidak tahu...??
Apa lagi yang perlu aku tahu..??
Adakah memang tidak kebahagiaan untuk hamba-Mu ini,,,,
Argghhh..Degil sungguh air mata iniii...
Kuatkah hati ini,,,
Ya Allah...
Jauhkan Segala yang Tidak Elok...
Hmmm...panas dah tubuhku,,,
kesihatan yang merosot...
Apa lagi perlu aku buat??tuk kecapi impian yang semacam jelas tetapi....???
Ya Allah....dimana aku perlu cari kekuatan...
Aku Sayangi Dia Ya Allah...
Hmmm...air mata ini terlalu degillll....

-31 januari 2011-

Post a Comment

0 Comments