Hot Posts

6/recent/ticker-posts

~ Aku ~

Memang salah aku....
Selalu salah cakap....
Tapi,,,
entah....ada jew yang x kena..
Ade jew salah aku....
Aku pon menanggung beban....beban yang bakal ditanggung juga berat...
Aku pon bukan senang hati duk kt sini...
Aku xnak asyik keluar air mata....
Aku xnak ada rasa letih,,xnak ada bosan dalam hidup ini...
Aku cuma nak hidup tenang...
Tapi xleehh!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!.....Ada je yang xkena....xkena!!!
Aku dhla lambat nk kembali asal....
Aku xnak masalah...cukup la aku serabut kat umah nii...memang nmpk kecik.....tp bila dah banyak..???
Aku xtahu sampai bila aku dapat bertahan...
Aku xtau pe ada untuk aku pada masa depan....apa dugaan lagi???
Aku baru nak rasa bahagia sket.....ada je masalah timbul,,,xsuka...xsuka tau x?????????!!!!
Aku syukur masih "OK"...xde laa sampai aku nk wt perkara bodoh..jarang2 je xmakan langsung.....
Apa lagi yang puas hati dengan aku???
Pihak aku je yang salah...tak betul....
Aku....aku.....aku....aku...aku....aku....dan aku.......................

Post a Comment

0 Comments