Hot Posts

6/recent/ticker-posts

~ 24 HARI LAGI ~

Assalamualaikum..
Bismillahirrahmanirahim....
Haaaa...ari ni nk kongsi pe aku buat 24 hari sebelum 3 september 2011 tiba...
Benda yang penting dari yang penting....SURAT KEBENARAN BERKAHWIN daripada pejabat agama..
Nah...ini dia...
Diambil pada 10 Ogos 2011
Alhamdulillah.....xde masalah yang timbul...tggu untuk dihantar pada jurunikah pulak...
Ni time memalam plak...orang yang sponsor gula2 dah datang anta gula2 tu...jadi leh la mula packing2..
Ni la packing2 gula-gula itu...

Duk berdua atas katil ngan adik bongsu aku...E'e...
Daa siap 200beg....datang plak sepupu aku yang kecik2 datang tolong packing sekali...
Tengok neh tas katil aku...
Ini satu...ini satu...itu satu...ini satu...
Tunjuk jangan xtunjuk....hu3

Lepas siap..packing besar cmni lak..

Ok lah....tuk 10 Ogos 2011....ini ajer la yang aku buat.....sambung pulak pada 11 Ogos 2011...

P/S ; Semoga Semua perjalanan untuk mendapatkan redhaMu ini mendapat rahmat Mu...permudahkanlah...Amin...
Sekian dulu untuk hari ini....

Post a Comment

0 Comments