SYAWAL vs BERSALIN

Seperti tajuknya.....
Itulah yang aku akan hadapi pada bulan mulia ini...
Sedang menanti dengan penuh sabar....
Yang mana dulu la agak2nya akan tiba....
Masih dalam bermain2 dalam kotak fikiran...

Tahun 2012 ni adalah tahun pertama beraya bersama suami..tapi di hari ke 17 Ramadhan ini..kami masih tak membuat persiapan raya...aku pon kompius nak sediakan apa....baju raya yang macam mana??Apa-apa pun yang penting...beraya di samping suami..2je...

Lebih kurang macam ni laa baby ku sekarang.....di minggu ke 37...bila la budak kecik tomey ni nak kuar.....ikut due date kah? awal lagi dari itu kah? atau selepas itu kah??
Apa-apa pom....Doakan laa aku & Baby ini sihat walafiat...dan selamat hendaknya....Berikan lah aku dan suami kekuatan untuk menghadapi pengalaman pertama ini.

No comments:

Post a Comment

Terima Kasih Daun Keladi

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...