SELAMAT HARI IBU

  Assalamualaikum
Selamat Pagi semuaa....
Haiii.... wish hari Ibu je kang jadi kontroversi plak..ikut kristian la ikut bla bla bla la..patut hari hari la hari ibu hari ayah la..bla bla bla...

Bagi ambe...ambe tak kisah pun...ambe pun xde laa tepon mak wish...hiii
Ambe rasa tak salah kot nak meraikan ibu...ibu kita jeww....tak ada niat lain pun sampaikan nak rosak akidah tuu...
Sebenarnya ambe sedikit terkilan..sebab hadiah ambe untuk mak tak sampai lagi saat ambe mencoretkan entry inii.....huuuwaaaaaa
Memang laa hari-hari hari ibu....tapi hari-hari ke korg wish selamat hari ibu...??
Mang sebagai anak hari-hari kita kena bahagiakan ibu...tapi kalau ada hari khas macam nii...boleh laa melebihkan sikit keraian tu untuk ibu kita...
Selain hadiah berbentuk fizikal...
Hadiah paling bermakna...hadiah yang boleh memberi kebahagiaan dunia akhirat...
Doa dan menjaga silaturahim dengan ibu,,saudara mara ibu..dan kawan-kawan ibu...
Tambah macam ambe nii...dah laa jauh dr pandangan mak,,ambe mengharapkan orang sekeliling berdekatan mak ambe  jela yang boleh memberi bantuan segera.

Selamat Hari Ibu buat emak ambe di kampung...
Sampai sekarang ambe boleh nampak mak masih bekerja...
walaupun tak berapa larat...
Ambe tau niatnya....duitnya bukan ke mana pun...
Untuk anak-anak dia jugak,...
Ambe yang dah ada anak satu ni pun selalu dilayan macam budak,,,
Masih dibeli itu ini,,..
Ohh mak,,mak....


2 comments:

  1. Selamat hari ibu jugak buat Shalimar jugak :)

    Akak bagi telekung jer pada mak akak .. sebab boleh pakai selalu kan :)

    ReplyDelete
  2. Selamat hari ibu jugk wt akak...
    Alhamdulillah...itu laa yg sebaiknya...pahala tak putus...InsyaAllah...
    Sha bg stokin je kak...pos xsmpai2 lg...uwwaaa

    ReplyDelete

Terima Kasih Daun Keladi

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...