ADIK BULI ABANG

ADIK BULI ABANG | Haaaa..gitu laa...memang adik aktif lebih daripada abang sekarang ni. Walaupun adik tu perempuan..hiihihi...


Tengok bibir abang tu dah bengkak luka. Ceritanya dia main dengan adik,dia jadi kuda,anak pengasuh pegang adik jadi penunggang...salah langkah tersembam lah abang ke lantai. Kesian abang Zaryth.
Jangan terkejut sangat keliling bibir tu abang makan kek coklat...ehehehe...

2 comments:

  1. alolo siannya abang zaryth, tak pe nak besar memang macam tu,baru lah macho kan abang kan..:)

    ReplyDelete
    Replies
    1. sabor jela kan kak..sakit sikit2 tu biasa la...bru betol namanya budak

      Delete

Terima Kasih Daun Keladi

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...